Saatchi & Saatchi, gençleri yaklaşan İngiltere genel seçimlerinde oy kullanmaya motive etmek için olağanüstü bir kampanya başlattı.
Seksin son derece politik bir eylem olduğu söylenebilir. Kiminle ve nasıl seks yaptığımız politiktir. Peki politikanın kendisi seksi olabilir mi?
İngiltere'de genel seçimler Yıl yaklaşırken reklam ajansı Saatchi & Saatchi, gençleri 18 Haziran'a kadar oy verme kabinlerine gitmeye ve kaydolmaya ikna etmek için olağanüstü bir kampanya başlattı: “Oy vermek çok seksi”.
Kampanya için yaptırılan yeni araştırmaya göre 18-24 yaş grubundakilerin %40'ı düzenli olarak oy verenleri daha çekici buluyor. Ayrıca ankete katılanların yarısından fazlası oy vermeyi daha akıllı olmakla ilişkilendiriyor ve üçte birinden fazlası sandık başına giden seçmenlerin daha güvenilir olduğuna inanıyor.
Ayrıca seçmenlerin ve seçmen olmayanların flört davranışlarının da incelendiği araştırmaya göre, ankete katılanların yüzde 20'si seçmen olmayanların garsonlara kaba davranma olasılığının daha yüksek olduğuna inanırken, yüzde 21'i kendilerinin flörtte hakim olan tip olduğunu düşünüyor. oda. ilk buluşmada sadece kendileri hakkında konuşurlar.
Kampanya, 2019 genel seçimlerinde 18-34 yaş arası gençlerin neredeyse yarısının oy kullandığı, 65 yaş ve üzeri gençlerin ise neredeyse %80'inin oy kullanmadığı yönündeki şaşırtıcı istatistiğe yanıt olarak doğdu.
Kampanyanın “Oy Vermek Çok Seksi” başlığı bulunuyor. Çevrimiçi flört kültürü Öğelerini ustaca bütünleştirir. Birleşik Krallık'ta oy vermek için kullanılan ve halihazırda cinsellik ile ilişkilendirilen “X” işaretini cazibe simgesi olarak yeniden kurgulayan kampanyada, pornografiyi çağrıştıran pikselli görseller ve cinselliği belirtmek için kullanılan patlıcan emojisi gibi unsurlar da kullanılıyor. penis, özellikle sosyal medyada.
Çizimlerde ayrıca “18 yaşını doldurmasının bir nedeni var” gibi hem oy verme yaşını hem de cinselliği çağrıştıran sloganlar yer alıyor.
Saatchi & Saatchi web sitesinde yer alan bir açıklamada Saatchi & Saatchi'nin Kreatif Direktörü (CCO) Franki Goodwin şunları söyledi: “Reklamcılık, değişim davranışını gerçek anlamda etkilemek için doğru mesajı doğru zamanda bulduğunda en güçlü halini alır”.
Goodwin şunları da söyledi: “Gençlerin siyasete katılımının gerçek dünyadaki eşdeğerini bulmak için flört ve internet kültürünü araştırmak son derece ilginçti, çünkü siyaset genellikle dünyadaki en az çekici ve en az gençlik alanıdır ve öyle değildir. Bu.” herkes için iyidir.”
Aslında haksız değil… Eski deyişin dediği gibi seks her zaman satar.
Yani eğer oy verme hakkına sahip bir İngiliz vatandaşıysanız, kayıt olduğunuzdan emin olun, sesinizi duyurun, kim bilir; Belki bu eylem ruh eşinizi bulmanızı sağlayacaktır.